BU GÜN PAZARTESİ, YOO :)

PAZARTESİ SENDROMUNA ÇARE OLABİLİR Mİ? OLABİLİR. 🙂

Pazartesileri sevmiyorum, yataktan kalmak çok zor oluyor. Yataklı hizmet veren bir yerde çalıştığımdan haftasonu çok birikmiş iş oluyor. Pazartesi yoğunluktan ve can sıkıntısından bazen tuvalete bile gidemiyorum. Ama değişmeye çalışıyorum. Arada mola vermeye çalışıyorum, rahatlamaya çalışıyorum. Bütün bunlar için farklı yöntemler buluyorum. bu da yeni yöntemim. 🙂 🙂

Pazartesiye Gong YOO ile başlarsan hafta nasıl geçer? Yılbaşında ki mantığı buraya uyarlıyabilir miyiz? Hafta nasıl başlarsa öle geçer? 🙂

Big isimli dizinin ilk trailerı. 🙂 Ben konusunu dahi okumadım daha. Okuyasım yok. Yaşayarak öğrenelim istiyorum. 🙂 Ama başrolde kısa saçlı ve salaş bir kız görmeseydik ,birkez daha, daha iyi olabilirdi. Ama YOO’nun bu klişeyi görünmez hale getireceğine inanıyorum. 🙂 🙂 😀

Bir Cevap Yazın

