ÇİZGİ FİLM KARAKTERLRİ VE GERÇEK HAYAT….

ÇİZGİFİLM, MANGA, ANİME, HER NEYSE HAYAL GÜCÜNÜN KAHRAMANLARI ETE KEMİĞE BÜRÜNÜRSE….

Çok acı. Çok acı bir durum ortaya çıkıyor. İnsanlar gerçekten de yaptıklarının sonucunun sadece bir tokat yada bir tekme olduğunu, ve acıtılan yerde üç beş kuş uçtuktan sonra herşeyin güzel olacağını düşünüyor. Böyle gerzekler benim hayatımda yok mu? Var. 26 yıllık hayatımın en büyük küfürlerini onlara ediyorum. Defolup gidin hayatımdan diyorum ama profesyonel hayatın gerektirdiği üzre hayatının bir yerinde, ne yazık ki, bulunmak zorundalar. 😦

Adamların adını duyasım yok ya, okadar yani. Kendilerine şahıslar olarak hitapediyorum!!!

Daha mutlu, daha iç huzurlu günler, daha akli dengesi yerinde insanlar istiyorum ve bunu benim gibi herkese istiyorum.

Bir Cevap Yazın

