GÜNDÜZ GÜNEŞİ

GÜNDÜZ GÜNEŞİ SİDİKLİYE Mİ? GÜZELE Mİ? BİLEMEDİM. 🙂

Sen ne güzel bir şeysin? Ne tatlı bir şarkısın? Sen kimsin? Saatlerce araştırdım, bulamadım. 😦 Söylediği hiç bir şeyi anlamadım. Sıfır. Sadece sürekli tekrar eden weire kısmını anladım. O da what’s up, Ne oluyo, Napıyon? anlamlarında kullanılmaktadır büyük ihtimalle. Neyse, bu şarkıyı dün, youtube’dan şans eseri buldum. Nöbetçiydim gece, sabah kalktığımda aklımda ilk bu şarkı vardı. Beni nöbetten ve sorunlu iş hayatından, 32. Gün’de ‘İslam’a göre yaşarlarsa kürtaj olmaları gerekmez.’ diyen zihniyetten, Ak Parti’nin saçmalıklarından uzaklaştırdı, aldı sakin bir kafeye götürdü. Böyle aydınlık ve huzurlu bir yere.

Sizi de götürsün okurlar, sizi de götürsün. Beyin göçünden sonra sevgili ülkemin litaratürüne ruh göçünü de ekleyelim zira kalplerimizi kaybetmeye başladı vatanım. Gün geçtikçe ‘ Türkiye yaşanmayacak hale geliyor.’ ve benzeri söyleyen cümleler arttıyor. Olmasın öyle, herkesin kendi özgürlüğü ile yaşayabileceği, hükümetin halkının özel işlerine karışmadığı, sadece devlet yönetimi ile ilgilendiği günlere, hatta Ak Partisiz günlere…

WEİREEEEEE…….

Bir Cevap Yazın

