KARIŞIK DUYGULAR İÇERSİNDEYİM…

KENDİME ŞAŞIRIYORUM!

Big’in ilk bölümünü izledim. Aslında çok da değişik bir konusu yok. Bedenlerde ki ruhun değişmesini ve bu değişikliğin neden olduğu sorunları anlatan bir dizi. Ama asıl bağlanacağımız nokta karakterlerin hikayeleri ve diziye katılmış olan komedi olacak gibi duruyor. Dramatik bir sahne çok çabuk komediye dönebiliyor. Dizi senaryosunu iki kız kardeş olup yaptıkları işe ince mizah katmaları ile bilinen, Hong Sisters olarak adlandırılan senaristler yazmış. 🙂 Yaptıkları işler şimdiye kadar hep güzel.

Gong Yoo’yu seviyorum. Fantastik hikayeleri de daima sevdim. Benzer ruh değişimi filmlerinin bir sürü versiyonunu izledim, izlerken de sıkıldığımı hatırlamıyorum. Romantik-komediyi de severim. Peki neden kafam karışık? 🙂 Kendime şaşırıyorum çünkü!

Gong Yoo’yu evlenmek üzere olduğu kadını sevmeyen ve suçluluk duygusundan evlenen bir adam olarak görmekten hoşlanmadım. Bu hoşnutsuzluğuma da oldukça güldüm. Ergen genç kızlar gibi. Bu adam senden kmlerce uzakta, tanışma şansın hiç yok, zaten tanışsan ne olacak? Adam seninle evlenecek değil ya, en fazla selam, naber der, gider. 🙂 Hem oyuncunun işi bu. Farklı karakterleri oynamak. Ama nasıl rahatsız oldum bu karakterden, anlatamam. Dizi bir an önce çekilsin, bu ağam paşam da kızı bu şekilde yanlış yönlendirdiği için pişman olsun, hatta bir de aşık olsun istiyorum. O salak kızda gurusuzca davranmasın istiyorum. 1. bölüm biteli 1 saat olmadı ama bu karışık duygular içersindeyim! Neden bir diziden bu kadar etkileniyorum? Başka işim mi yok? Evet şu anda yok. Yemeği fırına attım, pişmesini bekliyorum. 🙂

İlerleyen bölümlerde daha sakin ruh halleri ile görüşmek üzre. 🙂

Bir Cevap Yazın

