PAZARTESİ STRESLİYDİ, SALI SAKİN OLSUN.

DİLEKLER, BEKLENTİLER VE VANİLYALI DONDURMA KIVAMINDA RÜYALAR…

Pazartesiye iyi başlayıp, kısa bir süre sonra Stresistan’a doğru bir U dönüşü yaptım dün. Halbuki ümitliydim, ‘Güzel başladın kızım, bu Pazartesi iyi geçecek.’ diyordum. 🙂 Olmadı, olamadı. 🙂 Peki şıanda nasılım? Dün mesai saatlerini zor atlatdıysam da, iş sonrasını iyi geçirdim. 🙂 Kendimi filmlerle, dizilerle rahatlattım. 🙂

Haber 1) Teen Wolfyeniden başlamış ve geçen sezona oranla çok daha karanlık.

Haber 2) I  Do, I Do başladı ve ilk bölümden karakterlerin hayatlarına ve acılarına, dank diye, balıklama dalış yaptık. 🙂 İyi oldu. 🙂

Haber 3) So ji Sub… 🙂 Ghost… 🙂 😀

Haber 4) Ne güzel gülüyorsunuz insanlar, ne güzel gülüyorsunuz. 🙂 Daha güzel gülüşler benim olsun. 🙂

Haber 5) Gong YOO… 🙂 🙂 Gülmekten başka bir şey yazamadım! 🙂 😀

Haber 6) Standing Egg, garip ismi, neşeli ve sakin şarkıları ile vanilyalı dondurma tadında duygular hissettiren bir grup. Ben bittim şarkılarına, ekliyorum aşşağıya. Bu grubu öğrenelim, bilmeyenlere öğretelim, günlerimiz hep sakin şarkılarl geçmsin, kendimizi Çıldırmıcam‘a bağlamayalım. 🙂

Haber 7) Ay bunu bulamadım, çünkü iş yerinde kiler kafamı karıştırdı. 🙂

Bir Cevap Yazın

