YAŞLANIYORUZ ÜSTAT

BURUK BİR GÜLÜMSEME…

Yaş 26, yolun yarısı etmez. Etmez daha ama biz yaşlandık üstat. Dün iş çıkışı iki kadeh bir şey içtim, ondan sonra d bir programa katıldım. Eve döndüğümde saat 12:16 felandı. Yani aslında çok da yoğun bir gün geçirmedim. Geçirmedim ama… 😦 Uykuya dalmam 02:00’ı buldu. Ayaklarımın ağrısından uyuyamadım çünki. Topukluları işte bu nedenle sevmiyorum ya. Güzel gösterdikleri içinde seviyorum ama. 🙂 Bu bir ÇELİŞKİ’dir. Güzel olan yiyeceklerin kalorili, tatsız tutsuz olan yiyeceklerin sağlıklı olması gibi. 🙂

İki Long Island, çok da içmiş değilim ama sabah yataktan kendimi zor ayırdım. Şuanda içinden gelen tek şey cenin pozisonuna dönerek yatağımın konforlu ve koruyucu alanına dönmek. Uyku, gelme üstüme, daha mesainin bitmesine çok var. ‘Deli kızım uyan.’ 🙂 Şebnem FERAH, ergenliğimin asi rol modeli, yirmili yaşlarımın mazi duygusu, sana selamım var, buralardan, oralara, bu yürekten o yüreğe. Sabahtan beri açık bilgisayarım, bir sürü şey dinledim, hiç biri bukadar dokunmadı. Hiç biri bu güne, bukadar yakışmadı. Bir anda yazdıklarımı unuttum ve sadece sana kanalize oldum.

Vücudum yorgun, zihnim yorgun. Yorgun olmayan tek yerim kalbim. 🙂 O da olsa, Hat-Trick 🙂 🙂 , hayat çekilir mi ya?

Hayat dediğin de aldığın nefeslerin kıymetini bilmek değil mi? Bu gün üstümde melankolik şairlerin üstüne adete ikinci deri gibi yapışmış olan yavaş bir duygu durumu var. Sadece yorgun olduğumu yazacaktım, biraz kendimle dalga geçecektim. ’26 yaşında yaşlandın.’ gibilerinden ama Şebnem FERAH beni yolumdan çıkardı, aldı bambaşka yerlere götürdü. 🙂

Son alıntı: Life begins at the end of your comfort zone. Walsch ne iyi laf etmişsin şekerim ya. 🙂

YAŞLANIYORUZ ÜSTAT” üzerine 2 yorum

  1. 26 yaşına gelince yaşlandım hissine mi kapılacağım yani? Anduee :)) Ben de geçen aylarda 22 olduğum zaman yaşlanıyorum derdine düşmüştüm, birkaç azar yeyince kendime geldim :)) Uluorta yaşlanıyorum deme sakın seni de birileri azarlayabilir 😛

    Şebnem Ferah’ın en sevdiğim şarkılarından ♪

Bir Cevap Yazın

