DAVID, HEYKEL OLANI DEĞİL AMA. :)

DAVID GARRETT, SAYIN SEYİRCİLER; AĞLAMAK İSTİYORUM SAYIN SEYİRCİLER!

David Garrett, David ( Davut olarak da biliniyor) isimli heykel olmamakla beraber, neden olmasın ki dedirtebilecek bir adam. Yarı Alman yarı Amerikalı. Babası abisine doğum gününde bir keman almış, bu paşamda o zamanlar 4 yaşındaymış, 5 yaşında keman çalmayı öğrenmişmiş. Vay anasını, dahası da var: 13 yaşında ilk albümünü yapmış! 🙂 Analar neler doğuruyor. Şuanda çoğunlukla cover yapıyor. bu bilgileri nerden mi edindim? Wikipedia tabiki. 🙂

Keman çalıyor felan dediğime bakma. Baya asi bir tavrı ve kocaman kocaman postalları var. Tırnaklarında siyah ojeler, kulaklarında küpeler, omuzlarında ise sarı sarı saçlar var. 🙂 Adam klasik müzik tipinden oldukça uzak yani. 🙂

Bütün bunların yanı sıra adam bir de dünyanın en hızlı kemancısıymış. O nasıl bir özelliktir ya?

– Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

-Kimsin?

-Dünyanın en hızlı kemancısıyım olum ben! Dağılın!!! 🙂

İyi dinlemeler… PS: Albümünü indirdim (Rock Symphonies) oldukça eğlenceli, tavsiye etmesi benden, dinlemesi sizden. 🙂

Bir Cevap Yazın

