SON SAVAŞÇI…

DAĞILIN, GERGİN NÖBETÇİ GELİYOR!!!

Gerginliği sevmem ben, bu sıklıkla gerilmemi engelemiyor o ayrı bir mesele. 🙂 Gerginliği sevmediğim gibi tartışmaları da sevmem. Bazı insanlar tartışma çıksın, huzursuzluk çıksın diye gözünün içine bakıp seni gaza getirirken ben sakin kalmayı ya da sessiz kalmayı, kibar kibar konuşmayı – dayanabildiğim kadar- tercih ederim. Ama beni de bir adem oğlu doğurdu, benim de sinirlerim var, asabiyetim var. Beni hasta etmeyin, dağılın leeeyyyyyyynnnnnn!!!

Mazaretim var, asabiyim ben! Mazarete sahip olmama lüksüm yok zaten. 😦 Bana bolca mazaret veriyorlar. Vermeyin şekerlerim, bebeklerim, vermeyin! Pişman olursunuz.

Bende bir sigorta var, sinir duygu durumumun biriktiği lobumun gerekli yerinde. Yüksek voltaja dayanıyor, dayanıyor, dayanıyor, daha fazla dayanamayınca atıyor. İşte o atma aşamasında yakınlarımda olma ey insanoğlu!. Olma, hele ki neden sensen hiç olma! Ben Artvinli, ataerkil babasına sinirlendiğinde ‘Adamın asabını bozma!’ demiş bir bireyken, saygı duyduğum, hürmet ettiğim, zaman zaman korktuğum babama bunu diyecek kadar gözümü karartabildiysem, seni paralarım! Hiç de sevmem böle mahalle ağızlarını ama hakkaten PARALARIM!!!

Ama bunun iki yüzlü madalyon olduğunu düşünürsek, birse sigorta atımının farklı bir tepkimesi var. Şöle ki, eğer seni takmıyor, saymıyor ya da sevmiyorsam, beni ne yapsan sinirlendiremezsin. Sen yoksun çünkü benim için. Değer vermediğim insanlarrın hiç bir etkisi yok hayatımda. NÖTR! Bu nedenle neden onlara sinirleneyim?

Şimdi derin nefesler alarak, hayalime güzel şeyler yerleştirerek, pamuk helva gibi neşieli olmaya çalışarak sinirimi yatıştırmalıyım. Yazılacak bir sürü şey var daha. Raporlar, raporlar, raporlar…

MAZARETİM VAR; ASABİYİM BEN!

Bir Cevap Yazın

