BULUNAMAYAN…

BAŞLIK NEREDE? DAĞA KAÇTI?

Nöbetten çıktım, çok yorgunum. Önmde daha çok uzun bir gün var. Ve Temmuz ayında 6 nöbetim var. Bana da yazık değil mi? Hiç birinin de iznini kullanamıyorum, nöbet arkasında çalışmak zorundayım. 😦 Bahtsız bedevi gibi!!!

Şuanda gözlerim şiş, için sıkkın, dışım yorgun ve ben neden burdayım diye gereksiz bir sorgulama yaşamaktayım. 😦 Nöbetin yorgunluğudur diye düşünmek istiyorum ya. Enerjimi geri istiyorum!Bu gün yapılacak okadar çok şey var ki, anlatamam. Ama sıkkıntı yapmak yok,işler olur,yoluna girer,  olduğu kadar. 🙂 Alemin bir manyağı ben miyim ya?

Bu bir elektronik günlük ya bir nevi; kendime Görev veriyorum. gün bitmeden enerjisi yüksek bir post daha yazacağım.

Bir Cevap Yazın

