MAMO DO!!!

ANAM NE YAPARDI; BABAM KİMİ VURURDU?

Every night I go
Every night I go sneakin’ out the door
I lie a little more
Baby I’m a helpless
There’s something ’bout the night
And the way it hides all the things I like
Little black butterflies
Deep inside me

What would my mama do
[Uh oh, uh oh]
If she knew ’bout me and you
[Uh oh, uh oh]
What would my daddy say
[Uh oh, uh oh]
If he saw me hurt this way
Uh oh, uh oh

Günlerdir şu iki satır şarkı sözünün altına yazı yazabilmeyi bekliyorum. Aklımda gene çok şey var ama dilime düşemiyorlar. Bende vaz geçtim. 🙂 Vaz geçtim a dostlar. Sadece şu bastı bacağın sesine şapka çıkarıyorum ve postu burda bitiriyorum. 🙂 Lee Hayi, şapkadan hakkaten tavşan çıkabiliyormuş! 🙂

Bu hatunun sesine taktım. Devamı gelecektir. Bu hatundan Frank Sinatra dinlemek lazım. 🙂

Bir Cevap Yazın

