BUHRAN

ZOR BİR DÖNEMİN DIŞA VURUMU

Zor bir dönem geçirdim, halen geçirmekteyim. Şimdi dha rahatım ama gene de sorunlar devam ediyor. İşin kötüsü sorunlarımın çoğunun iş nedenli olması. Herkes yıllık izne gitti, ben böle sap gibi kaldım ve çok bunaldım. İşte bu bunalma döneminde hiç içimden yazmak gelmedi. 😦 Belki yazsam daha kolay rahatlardım ama içimden gelmedi. Bunun da bir davranış biçimine dönmesini engellemek için bir yerden başlamak gerekiyordu. 🙂 O yer işte tam bu yer ve Cold Play.

Cold Play’e ölüp bitmiyorum, farklı duruşuna va bazı şarkılarına meylim var sadece.  Bu nedenle, nöbetten çıkmış bedenimi ve zihnimi uyadırmak için sesini mümkün olduğunca açıyorum. Nobody knows…

Bir Cevap Yazın

