RÜYALAR,RÜYLAR GERÇEK OLSA… :)

GÜNAYDIN A DOSTLAR 🙂

Sabahın köründe, illada bir post yazmalıyım derdi içinde, uykudan kalkalı 1 saat anca olmuş bir kadın ne yazar? Rüyalar tabiki. 🙂

Bazı insanlar vardır,i rüya görmezler, gördüklerini hatırlamazlar, anlatamazlar. Ben onlardan değilim. 🙂 Ben rüyalarımı 3 boyutlu, 5 boyutlu hatta 7 boyutlu sinemalar gibi görüyorum. 🙂 Rüyamda annemle konuşuyorum ya mesela, gerçekten de konuşuyorum, kendi sesime kendim kalkıyorum. Zaman zaman kahkahalarım yüzünden uyanıyorum. 🙂 Rüyalarım çoğunlukla Alice Harikalar Dİyarı gibi, rengarenk ve karışık. Yaratıcıyım canım. 🙂 Bazen Terminatör kadar aksiyonlu, zaman zaman Chuky kadar korkunç! Rüyalarım bir alem yani. 🙂

Ve sabahları genelde gece konuşup konuşmadığımı bilirim. Huzursuz bir gece geçirdiysem muhakkak konuşurum. Bu nedenle odayı ilk defa paylaşacağım kişileri uyarırım, gece korkmasınlar diye. 🙂 Çünkü sayıklamıyorum, baya sohbet ediyorum. 🙂 Bir keresinde, Van depremine görevli gittiğim ilk gece, rüyamda Rakı içmek istiyordum ve babam izin vermiyordu. Sabah kalktım odada bir gariplik var. Lan konuştum mu yoksa? Neler söyledim? 🙂 Oda arkadaşım psikolg bana rakı ısmarlamaya sözverdi. 🙂 Babamı ikna etmek için söylediğim bütün cümleleri sesli söylemişim. Hatta arkadaş telefonla konuşuyorum sanmış. 🙂 Okadar. 🙂

Peki bu sabah ne oldu? Ya ben bu yaz çok yoruldum. Hiç izin kullanamadım. Herkes gitti, ben kaldım. Şuanda da işyerindeyim, arife gecesi nöbetçiydim. 😦 Nöbetim zor geçti. Uyku zaten yok, tavşan uykusu. Çocuklar gak dese ayaklanıyorum. Bir de sabah 10’da otobüsüm var, Antalya’ya doğru. Onun stresi var, yetişicem mi? felan. Püf, stresli bir gece yani, yorgunlukta var. Sabah kendimi kanepede ” Anneme gitmek istiyorum.” cümlesini kurarken yakaladım. 😦 Çok acı. ” Kalk Amomavali, son hazırlıkları yap.” dedim kendi kendime.

İçim buruk, Bayram sabahı, bayram kahvaltısında ailemle aynı sofrada olamamanın verdiği bir hüzün var içimde. 😦 Halbuki astrolog S.Miller yılın ilk yarısı kötü, ikinci yarısı iyi demişti. E ikinci yarıya girdik tık yok bende!!.

Tık istiyorum, huzurlu rüyalar, sıcak kumlar, serin sular istiyorum. Bu kısacık bayram tatilinde işyerini hiç düşünmeyeceğim, çalışacağım yani. 🙂

Kendi bayram dileğimi de yazmalıyım, iyi bir yolculuk ve güzel bir tatil istiyorum. Herkesin bayramı, sevdikleri ile ve güzel geçsin umarım.

İYİ BAYRAMLAR, GÜZEL RÜYALAR

Bir Cevap Yazın

