ESKİLERDE KALMIŞ, SÖZCÜKLERİN HAKKINI VEREN BİR ALINTI DİZİSİ :)

ÇOK ESKİLERDEN KALMA BİR ALINTI 🙂

01-Nice men are ugly
02-Handsome men are not nice
03-Handsome and nice men are married
04-Handsome, nice and unmarried men are useless
05-Handsome, nice, unmarried and rich men are not interested in us
06-Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us are players
07-Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us and faithful are homosexuals
10-Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us, faithful, straight and who would not lose interest in us even if we made the first moves – those men must have problems!” 

My Name Is Kim Sam Soon

Reklamlar

KAHKALARIM GERİ DÖNDÜ…

RUH HALİ: GECENİN BİR VAKTİNDE KOCAMAN BİR GÜLÜCÜK VAR YÜZÜMDE

🙂 🙂 😀

Gün güzel başladı ahali. Uzun zamandır ama gerçekten uzun zamandır zor zamnlar yaşıyorum. En son iş yerimin bahçesinde ” Hayat beni sevmiyor.” diye sessiz sedasız ağladım hatta ki halka açık alanlarda ağlanmasından – yanlış ifade etttim ağlamaktan demeliydim, yani bu eylemi kedndim gerçekleştirmekten- hiç ama hiç haz etmem. Buna rağmen tutmadım kendimi, ağladım gitti. O kadar kötü gidiyordu yani hayat. Aklıma geldikçe Susan Miller’a sövüyordum. 2012 yılı Kova burcunu “Yılın 2. yarısı sizin için çok iyi geçecek.” diye yorumlamasına rağmen 9. ay oldu kahkalarım yeni yeni odaları doldurmaya başladı.

Bugün kü moral yüksekliğinin nedni ise sanırım sabahtan beri kendimi iyi hissetmem. Bir süre önce abim bana bir papyon almıştı, ama hazır olanlardan değil, bağlanması gerekenlerden. Çok istiyordum öyle birşey ama aksesuar olarak kullanmaya cesaret edememiştim. Bu sabaha kadar 🙂 Ne bekliyorsun kızım? Nerde görmüştüm ben onu ya? Çamaşır çekmecemdemiydi? Tişörtlerin yanında mı? derken buldum, çıkardım ve taktım. İşte o moralimin yükselmesi için oldukça büyük bir kaldıraç oldu. Ardından Nüfüs Müdürlüğünde ki işlerii hallettim, ardından Yüksek Lisans için kayıt yaptırmaya çağrıldım, ardından tamirde olan telefonumu sorunsuz aldım, iş yerine gayet rahat bir araba ile ve hoş sohbetler arasında gittim. Bütün bu mutluluk verecek olayların yanı sıra diyetimin son günüydü. 🙂 mutlu olmak için bir sebeb daha. 🙂

İş yerinde ki sorunları takmadım, ortam gerldikçe uzaklaşttım hatta. 🙂 Doğru taktik. Kendime rahatlatıcı bazı müzükler açmaya yeltendim ve bir baktım youtube’dan 10 Cm dinliyorum ve oda arkadaşıma sözlerini çeviyorum 🙂 Derken bir başka oda arkadaşım dikildi başıma ve dedi ki é Gene bu Tatarları mı açtın?” Bir de güzel güldü ki sonunda birşey diyemedim. 🙂 Hemen aşşağıya ekliyorum. Bu gruba bittim yahu, sözlerine ve müziklerine, ticari anlayışı sanatçıların iç çamaşırına kadar yansıtan bir sektörde menajerleri olmadan müzik yapan bu adamlara ve mahhallenin efendi çocukları duruşlarına bittim. Müzikler hem eğlenceli, hem hafif, hem etkileyici. Vay anasını, çok güzel şeyler yazdım ya 🙂

tonight ı am afraid of dark/10cm

Mesai güzel geçti anlayacağın. Mutlu geldim eve. Diyetimin son yemeğini hazırladık ve yedik. Diyetin yarın sona ermiş olacağını bilmek o son yemeği nasıl zevkli hale getirdi anlatamam. 🙂  Hemen görsel ekliyorum.

Evet, bütün bu karnıbahar, ton balığı ve kavunlar benim payıma düşenler. 🙂 Üstelik ardından da iki top vanilyalı dondurma var. 🙂 Diyeti hayırlısı ile bitirdim ve çok memnunum. Adını tekrarlıyorum: Amerikan Kalp Vakfı’nın acil ameliyat olması gereken hastalara önerdiği, 3 günlük şok diyet. Kısa sürede kilo verdiriyor. Amacı da bu zaten. Ama kısa sürede kilo verdiriyo derken sizi ölümüne aç bırakmıyor. Yanlış anlaşılmasın. 🙂 Hataya bir tur daha yapmaya karar verdim hatta. 🙂 O kadar memnunum yani. 🙂

Gecenin devamına gelince ojelerimi yeniledim. Yarın Berlin Flarmoni Orkestrası’nın Efes Harabelerinde ki konserine gidicem de, hazırlık yapıyorum. Tırnaklarımda güzel oldu, hakkını yememeliyim.

Fotoğraf çok güzel çıkmadı ama, yakından gayet güzeller. 🙂 Moralimi yeteri kadar yükselttiler. Bir ojeden başka ne beklenebilir ki?

Ardından sevgili blog severler, This Means War’ı yeni ev arkadaşım ile birlikte izledik. Ne güldük ya. 🙂 Film romantik komedi, komedisi daha baskın ama. Film ile ilgili düşüncelerimi daha önce yazmıştım. https://ambaleizdusumler.wordpress.com/2012/03/15/bu-savas-demek/ Bakınız şekil 1/a 🙂 Bir vakit önce film için yazdıklarım hala geçerli.  Bu aslında oldukça kötü olan eleştirime rağmen sinemada uzun süredir atmadığım kadar büyük kahkahalar atmama neden oldu film. diye yazmışım. Aynı kahkahaları tekrarladım, hatta arkadaş ile yaptığımız konuşmalar ve yorumlar ile birlikte dozunu bile arttırdım. 🙂

Şimdi, yüreğim hafif, yüzüm güleç yatma vaktidir. Saat 00:18. 🙂 Gece kuşu uyumaya gitmeli, yarın öenmli işler var. Gene de, gitmeden önce, günün son şarkısı olsun. 🙂

Hug Me/ 10cm

🙂

:( ZORAKİ DİYET!!!

ŞOK GEÇİRİYORUM, ŞOK DİYETTEYİM!

Son dönemde zor şeyler yaşıyorum, bir de regli sendromumla birleşince, dağılııınnnnnnn moduna girdim! 🙂 En son Pazar günü bir arkadaşa gitmek üzre hazırlanırken, aynada kendime bakarken bambaşka bir kadın gördüm aynada. Bölyle yanları şişmiş, üstlerden basık, yanlardan şişik olmuşum!! Nasıl moralim bozuldu anlatamam. Uzun süre kendime baktım ve o akşam spora başladım, Pazartesi oldukça az yedim, bugün ise diyete başladım! 😦 Diyet dediğime bakma, lanet bişey! Amerikan Kalp Vakfının 3 günlük şok diyeti. Şoktayım çünkü! Diyet acil ameliyat olması gereken kişilere uygulanan bir diyetmiş, çok da önerilmiyor ama ben geçen sene yapmış ve memnun kalmıştım. 3 günde 3,5 cm incelip 1,5 kilo vermiştim. 🙂 Tekrar başladım ve kahvaltıda moralim çok bozuktu! Ben bukadar şey ile nasıl doyucam diye kara kara düşündüm ama şuanda aç değilim.:)  Mönüyü yazıyorum aşşağıya. Hızlı kilo vermek ve midesini küçültmek isteyenlere ısrarla tavsiye ediyorum. 3 gün sonra sonuçları size tekrar aktarırım. Memnun kalacağıma eminim.

1.GÜN

Kahvaltı
Yarım greyfurt
1 dilim tost ekmeği
2 çorba kaşığı fıstık ezmesi
Şekersiz çay / kahve

Öğle
Yarım porsiyon ton balığı
1 dilim tost ekmeği
Şekersiz kahve/çay/soda

Akşam
2 dilim et
1 tabak yeşil fasülye
1 küçük elma
1 tabak vanilyalı dondurma (3 top)

 2.GÜN

Kahvaltı
1 yumurta
Yarım muz
1 dilim tost ekmeği
Şekersiz çay/kahve

Öğle

1 tabak lor peyniri
3 tuzlu kraker

Akşam
2 sosis
1 tabak brokoli veya karnıbahar
Yarım tabak havuç
Yarım muz
Yarım tabak vanilyalı dondurma (2 top)

3.GÜN

Kahvaltı
5 tuzlu kraker
1 dilim cheddar peynir
1 küçük elma
Şekersiz kahve/çay

Öğle
1 katı yumurta
1 dilim tost ekmeği

Akşam
1 tabak ton balığı
1 tabak karnıbahar
Yarım kavun
Yarım tabak vanilyalı dondurma (2 top)

Diyetin en sevmediğim şeyi lanetolası fıstık ezmesi. O ne berbat bir taddır yahu! Bugün kahvaltıda 2 kaşık yemem gerekirken yarım kaşığı zor bitirdim. 🙂 Diyetteyim ayol ben. 🙂

COME BACK- GERİ DÖNDÜM.

HEP DÖNEYİM DEDİM, DÖNEMEDİM, DERKEN İŞTE GELDİM!

SELAMINALEYKÜM AĞALAR.

Uzun süredir yazmak istiyorum ama başıma neler neler geldi, değil bloga yazı yazmak tuvalete bile zor gittim. Evime hırsız girdi, soyuldum! Hemde birçok şeyimi aldı götürdü! Nelerin gittiğini saymak bile istemiyorum, okadar çok!!! Taşındım tabi ki. Tam bu dönemi aştım, ileriki maçlara bakıcam dedim ve yüksek lisans başvurusu yaptım. 🙂 Kazandım da, ama kayıt tarihini kaçırdım ya! Çok ama çok üzgünüm. Mazeret kaydı için başvuruda bulundum sonucunu bekliyorum.

Moralimi yükseltmek istiyorum, bu ulu amaç için yapmadığım kalmadı. İş yeri sorunlu, özel hayat sorunlu, kafa da gerginlikden oluşan baş ağrıları. Kendimi müziğe verdim ve aşşağıda ki şarkıyı sesli söylerken buldum. Müzik dediğin budur, müzik aletlerini duymak ve ritmi içinde hissetmekdir.

BABY GOOD NIGHT

NÖBETÇİNİN KADERİ, KISMETİ VE KARA TALİHİ!

BABY GOOD NIGHT, BEYBİ GUUUN NAAAYYYT. Sadece şu iki cümle beni sabaha yaklaşan gecinin raporunu yazarken işten koparabildi. Çünkü zihnimin tozlu derinliklerinde ben şu anda kocaman duvarları ve bir okada kocaman camları olan, camlarına bembeyaz tüller asılı olan bir evin temiz ve büyük yatağında, dalga sesleri eşliğinde, kafamda hiç bir sıkıntı olmadan derin uykularda uyuyorum. 😦 Gerçekte ise saat 03:30, nöbetteyim ve hala rapor yazıyorum. 😦 Ve okadar talihsizim ki, 7 tutanak tutumamı gerektirecek bir nöbet geçirmekle berber yapmam gerekenler nednei ile huzurla dinlenmeye geçemiyorum. 😦

Şu postu yazarken verdiğim ara bile beni rhatlattı ya. 🙂 Şarkıya gelince, sadece nakarat kısmına takıldım kaldım, yoksa Big Bang sevmem ben.

Amomavali yarım kalmış raporuna geri döner.