BABY GOOD NIGHT

NÖBETÇİNİN KADERİ, KISMETİ VE KARA TALİHİ!

BABY GOOD NIGHT, BEYBİ GUUUN NAAAYYYT. Sadece şu iki cümle beni sabaha yaklaşan gecinin raporunu yazarken işten koparabildi. Çünkü zihnimin tozlu derinliklerinde ben şu anda kocaman duvarları ve bir okada kocaman camları olan, camlarına bembeyaz tüller asılı olan bir evin temiz ve büyük yatağında, dalga sesleri eşliğinde, kafamda hiç bir sıkıntı olmadan derin uykularda uyuyorum. 😦 Gerçekte ise saat 03:30, nöbetteyim ve hala rapor yazıyorum. 😦 Ve okadar talihsizim ki, 7 tutanak tutumamı gerektirecek bir nöbet geçirmekle berber yapmam gerekenler nednei ile huzurla dinlenmeye geçemiyorum. 😦

Şu postu yazarken verdiğim ara bile beni rhatlattı ya. 🙂 Şarkıya gelince, sadece nakarat kısmına takıldım kaldım, yoksa Big Bang sevmem ben.

Amomavali yarım kalmış raporuna geri döner.

Bir Cevap Yazın

