COME BACK- GERİ DÖNDÜM.

HEP DÖNEYİM DEDİM, DÖNEMEDİM, DERKEN İŞTE GELDİM!

SELAMINALEYKÜM AĞALAR.

Uzun süredir yazmak istiyorum ama başıma neler neler geldi, değil bloga yazı yazmak tuvalete bile zor gittim. Evime hırsız girdi, soyuldum! Hemde birçok şeyimi aldı götürdü! Nelerin gittiğini saymak bile istemiyorum, okadar çok!!! Taşındım tabi ki. Tam bu dönemi aştım, ileriki maçlara bakıcam dedim ve yüksek lisans başvurusu yaptım. 🙂 Kazandım da, ama kayıt tarihini kaçırdım ya! Çok ama çok üzgünüm. Mazeret kaydı için başvuruda bulundum sonucunu bekliyorum.

Moralimi yükseltmek istiyorum, bu ulu amaç için yapmadığım kalmadı. İş yeri sorunlu, özel hayat sorunlu, kafa da gerginlikden oluşan baş ağrıları. Kendimi müziğe verdim ve aşşağıda ki şarkıyı sesli söylerken buldum. Müzik dediğin budur, müzik aletlerini duymak ve ritmi içinde hissetmekdir.

COME BACK- GERİ DÖNDÜM.” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

