:( ZORAKİ DİYET!!!

ŞOK GEÇİRİYORUM, ŞOK DİYETTEYİM!

Son dönemde zor şeyler yaşıyorum, bir de regli sendromumla birleşince, dağılııınnnnnnn moduna girdim! 🙂 En son Pazar günü bir arkadaşa gitmek üzre hazırlanırken, aynada kendime bakarken bambaşka bir kadın gördüm aynada. Bölyle yanları şişmiş, üstlerden basık, yanlardan şişik olmuşum!! Nasıl moralim bozuldu anlatamam. Uzun süre kendime baktım ve o akşam spora başladım, Pazartesi oldukça az yedim, bugün ise diyete başladım! 😦 Diyet dediğime bakma, lanet bişey! Amerikan Kalp Vakfının 3 günlük şok diyeti. Şoktayım çünkü! Diyet acil ameliyat olması gereken kişilere uygulanan bir diyetmiş, çok da önerilmiyor ama ben geçen sene yapmış ve memnun kalmıştım. 3 günde 3,5 cm incelip 1,5 kilo vermiştim. 🙂 Tekrar başladım ve kahvaltıda moralim çok bozuktu! Ben bukadar şey ile nasıl doyucam diye kara kara düşündüm ama şuanda aç değilim.:)  Mönüyü yazıyorum aşşağıya. Hızlı kilo vermek ve midesini küçültmek isteyenlere ısrarla tavsiye ediyorum. 3 gün sonra sonuçları size tekrar aktarırım. Memnun kalacağıma eminim.

1.GÜN

Kahvaltı
Yarım greyfurt
1 dilim tost ekmeği
2 çorba kaşığı fıstık ezmesi
Şekersiz çay / kahve

Öğle
Yarım porsiyon ton balığı
1 dilim tost ekmeği
Şekersiz kahve/çay/soda

Akşam
2 dilim et
1 tabak yeşil fasülye
1 küçük elma
1 tabak vanilyalı dondurma (3 top)

 2.GÜN

Kahvaltı
1 yumurta
Yarım muz
1 dilim tost ekmeği
Şekersiz çay/kahve

Öğle

1 tabak lor peyniri
3 tuzlu kraker

Akşam
2 sosis
1 tabak brokoli veya karnıbahar
Yarım tabak havuç
Yarım muz
Yarım tabak vanilyalı dondurma (2 top)

3.GÜN

Kahvaltı
5 tuzlu kraker
1 dilim cheddar peynir
1 küçük elma
Şekersiz kahve/çay

Öğle
1 katı yumurta
1 dilim tost ekmeği

Akşam
1 tabak ton balığı
1 tabak karnıbahar
Yarım kavun
Yarım tabak vanilyalı dondurma (2 top)

Diyetin en sevmediğim şeyi lanetolası fıstık ezmesi. O ne berbat bir taddır yahu! Bugün kahvaltıda 2 kaşık yemem gerekirken yarım kaşığı zor bitirdim. 🙂 Diyetteyim ayol ben. 🙂

Bir Cevap Yazın

