KANEPEDEN BILDIRIYOR…

Kanepeden bildiriyorum, az once My Sassy Girl’u izledim simdi tvde Hanzo var. 😉 Jetlak etkisi 😉 Bugun universitede ikinci dersime girdim. Elimde defter kalem not aldim baya 😉 Ozlemisim.  😉 😉 😉
Sosyoloji diyip gecme, dersler baya agir ya. ;( Zorlayacak beni ama olsun. Yuksek lisansimi bir an once bitirmeli. 😉 😉 😉 Simdi icim rahat, kayit sorunlarini hallettim, ogrenci numarami bile aldim. 😉 Sirada gitar kursu var. Ona da sorunsuz baslarsam hayatin beni sevmedigi fikrinden vazgececegim. 😉
Simdi uykim var, yarin is cok bu nedenle IYI GECELER AHALI. Ruyamda Running Man yada Nice Guy gormek istiyorum. Niyeti bozdum galiba 😉 😉

Bir Cevap Yazın

