GECE GECE MORAL DEPOSU :)

GENE DE HERŞEY GÜZEL GİBİ BİR HİSSİM VAR!

Uzun süredir hayatım zor ve çetrefilli. Son dönemlerde toparlar gibi oluyorum ama toparlar gibi olmak moral düzeltmeye yetiyor mu? Tartışılır. 🙂 Yüksek Lisansa başladım. Derslerde anamı ağlatıyolar. Gene de bundan zevk alıyorum. Okumayı ve öğrenmeyi seviyorum. 🙂

Gelelim aşşağıda ki şarap şişelerine. Şirince İzmire bağlı küçük bir köy. Selçuk taraflarında. Şarağları ile ünlü. Bu şişelerde de orada yapılmış şaraplar vardı, artık yok. 🙂 🙂 Ben bir başıma 5,5 kadeh içtim. 🙂 Hoş sohbet, hoş şarap, kahkahalar, güzel şeyler bunlar azizizm. 🙂 🙂 Yarın, daha iyi düşnebilirken ve daha iyi ifade edebilirken gene yazarım, belki de yazmam. Amaannnn. 🙂 🙂 🙂 İyi geceler….

image

Bir Cevap Yazın

