HUZUR ISLEDI EN KUCUK HUCREME

BANA HUZURUN RESMINI CIZEBILIR MISIN USTAT?? Insanlarin isime karismasini sevmiyorum, birilerinden yardim almaktan da hoslanmiyorum. Yardim aldigimda, ozellikle iyi tanimadigim kisilerden kendimi buyuk bir borcun altina girmis gibi hissediyorum. Hic sevmedigim bir duygu durumu. Senden birsey isteseler hayir diyemezmissin gibi. Diyemem de, kendimi biliyorum. Borcluyum ya. Ondan. Iste tam da bu sacma duygu ve dusunceden dolayi kendi ayaklari ustunde durmanin ve kotu zamanlar icin birine guvenmemenin onemine inaniyorum. Hatta ileri gidip insanlarin zor zamanlarinda orada olacagina guvenmenin kisiyi gucsuz kilacagina inaniyorum. Hep birinin sana yardim edecegini bilmek kisiyi bagimli hale getirir diye dusunuyorum. Biraz buyuk konustum ama dusunduklerim bu gercekten. Kimseye guvenmiyor muyum? Guveniyorum tabi ki, hemde fazlasiyla. Guc zamanlarimda yanimda olacagina %100 emin oldugum kisiler var ama bu kisileri sinirli tuttugumdan bagimli bir iliski ve davranis bicimi gelistirmedim. 😉 😉

image

Annem, babam ve abim tek guvendiklerim. Okuz gibi aglayip, essek gibi kizdigim yegane insanlar. Beni anliyacaklar biliyorum, anlamasalar bile onemli olan anlamalari degil benim iyi olmam. Bu nedenle, tam da bu bencil nedenle en huzurlu oldugum yer ev, annemin kollari. 😉

image

Sorunlarimin yogun oldugu, artik dayanamayacagimi dusundugumde aklimda tek yer canlaniyor; EV. 😉 Eve gitmek, aile ile vakit gecirmek, kumsalda yurumek, dalgalarla oynamak, deniz kabugu toplamak, Akdeniz’e karsi kadeh kaldirmak… 😉 Vay anasini canim nasil abimi gormek ve bira icmek cekti. 😉 😉 Bu arada fotograflar Alanya sahilleri, ben cektim. 😉 😉

Bir Cevap Yazın

