KADER-KISMET İŞLERİ BUNLAR

🙂 KADERİM DE BU DAMI VARDI?

KADER’E TAKTIM AHALİ. 🙂

Vay anasını, bayram tatilinde işte böyle yağmurlar yaşadım. 🙂 Pek severim yağmuru, yağmurda yürümeyi, kokusunu, dokusunu. 🙂 Dur, konuyu dağıtma. Konu Kader. Kader’e de Faith’den geldim. Nöbetçiydim dün. Saat 4’e kadar, Faith izledim. İzlemem, yatarım diyordum ama yatamadım.:) Bırakamadım. İlginç, oyuncularını da öle aman aman sevmem yani ama konu beni aldı.  İtiraf etmeliyim, bir ara bunlar saçmalıyacak, bir Big vakası ( bir hüsran 😦 )daha diye düşünmedim değil. Ama olmadı. 🙂

Dizi soruları cevapsız bırakmamış, rahatlıkla izleniyor, dilin üstünde kayan şekerler gibi ama buna rağmen çok da güçlü bir dizi değil gene de illa ki gideri var. 🙂

Gideri olmasının farklı yan karakterleri, görsel cast seçimi ve konunun ilginçliği olduğunu düşünüyorum. Bu doktor, beyaz saçlı adam, olunabilecek en üst düzeyde itici olan kötü karakterler… Yan karakterler gayet iyi yani. Can sıkıcı kısımları yok mu? Var. Öncelikle kadının karakter devamlı bir ölümün eşiğinde? Neden ya? İki bölüm, olmadı 5 bölüm risk yaşasın tamam, tadı damağımızda kalsın yani ama öle olmadı. Yok zehirlendi, yok kaçırıldı, yok düştü, yok ateşlendi, yok zorla evlendirilmesi gerekti. Püf, bahtsız deve. 🙂 Birde kadın oyuncunun inandırıcılığı yoktu bence,özellikle ağlama sahnelerinde. Nerede Queen İnhyun’s Man deki hastane yatağında ki hıçkırıklı ağlama nerede bu. Karşılaştırılmaz bile.  Koydum aşağıya. Hangi insanın yüreği cız etmez böle ağlayan bir kadına ya?

Bir Cevap Yazın

