HIMMM, YAZACAK ŞEYLERİN ÇOKLUĞU, KELİMELERİN AZLIĞI…

KAFA KARIŞIKLIĞI

Kafam çok karışık. Çok zor bir dönemden geçiryorum. Vize döneminin gerginliği, genel müdürün habersiz ziyereti, iş bilmeyen yöneticiler…

Olmuyor arkadaş, bu ara hayat bana gülmüyor. 😦 😦

Ben neye gülüyorum? ZERRİN’e. Tek neşe kaynağım neredeyse.

Bu karaktere bayılıyorum. 🙂 Sosyal zekası çok ama çok yüksek. Gürse BİRSEL’e de muhteşem senaristliği ve yarattığı karakterler için kestirmeden saygılar. 🙂 Haydı gülelim.

 

Bir Cevap Yazın

