BIR CUMARTESI GUNU

EVERNOTE; TUTTUM SENİ 🙂

Evernote u aktif olarak telefonumda kullanıyorum. önemli, hatırlanası şeyler olduğunda onları günlüğüme yazar gibi yazıyorum ve daha bir sürü şey yapıyorum. 🙂

Bugunümü BİR CUMARTESİ GÜNÜ başlığı ile aşşağıda ki gibi kaydettim.

° Uyanma
° Su kesintisi
° Gec Kahvalti
° Romantic and Idol
° I miss you
° Sular geldi
° Banyo
° Alins
° Cinebonus~Evim Sensin

İlginç bir gün geçirdim, özetlememden de anlaşılacağı gibi. En ilgincide Evim Sensin’di.

Özcan DENİZ’e biri bukadar yüzeysel filmlerin olmayacağını söylemeli! Film başlarken görüntü kalitesi, kamera açıları çok güzeldi. Özcan DENİZ filmi olduğuna inanmak istemedim, okadar güzeldi ama film ilerledikçe kamera açıları güzel olarak devam etsede, senaryonun basitliği, esas kızın iticiliği beni sinemadan soğuttu. Film bittiğinde söylediğim ilk cümle ‘Şiştim. :(‘ di. Bu cümleyi ‘ Keşke Alacakaranlık’a gitseydik.’ izledi. Varın siz tahmin edin.

A Moment To Remember çok uzun süredir bilgisayarımda izlenmeyi bekleyen fakat ağlaklık seviyesi yüksek olduğunu tahmin ettiğimden beni korkutan bir film. Şimdi Evim Sensin’i izledim ya, her türlü filmi bu bünye kaldırır. 🙂 A Moment To Remember’ı izledikten sonra ikisini karşılaştırmalı olarak tekrar yazıcam. Şimdi kafa dağıtmak için başka birşeyler izleyip yatıcam anacım.

Bir Cevap Yazın

