KİMİM BEN?

BEN KİMİM? NEDEN BURDAYIM?

Genç kadın hastane yatağında, ya da tanımadığı bir salonun kanepesindedir. Birden uyanır ve nerede olduğunu, kim olduğunu bilemez. 🙂 Tam olarak o haldeyim. 2012 yi değerlendirdim, 2013’e umutlarımı bağladım. Bu esnada çalıştım, sinemaya gittim, gezdim, yakın arkadaşlarımdan birini istemeye geleceklerdi yardıma gittim, hastalandım, tekrar hastalandım, kistim olduğunu öğrendim, dayım ameliyat oldu, finallarim vardı… Püs bir sürü tatsız şey, birazcık güzel şeyler. Ama 2012’den hayatta çıkmış olmanın verdiği gururla, hernekadar son saniyelerinde bile yoğun hasta olsam da, 2013’e büyük azimle başladım. 2013’te çok mutlu olucam, karar verdim.

cem2013’ün şimdiye kadar ki en kahkahalı dakikaları Cem YILMAz ileydi. 🙂 🙂 Ayaklarımla yerleri döve döve izledim. Ben Cem YILMAZ’ı sevmezdim. Televizyondaki ropörtajlarına kıl olurdum ama anladım ki dağlar kadar fark varmış. 🙂 Tekrar gidip izleyebilirim. Okadar yani. Turizm Anadolu Liselerini anlatırken abim geldi aklıma. O da öyleydi, bize Fransiz usulü soğan çorbaları felan pişirirdi. 🙂

didim

İş için, zevk için gezdim biraz. Gezerken doğaya doya doya baktım. Anladım ki ben güneşin resminbi çekmeyi seviyorum. 🙂

ev yağmurÇok yağmur yağdı dostlar. Böyle bir soğuğu ben Ankara’da görmedim. Ellerim çatladı, dudaklarım çatladı, kıçım dondu. 🙂

Geçti ama. Bugün hava günlük güneşlik. 🙂yolBir güneş fotoğrafı daha. Çok romantik demi? Güneşin doğuşu, batışı…

Kısa bir özet oldu, yıllık izinden işe dönünce çok hızlı bir tempoya girdim, yaptıkalrımı anlamayacak kadar hızlı. 🙂 Artık yavaşlamalı, sürüşün tadını çıkarmalıyım. 🙂

Bir Cevap Yazın

