MİLLİ EĞİTİM’İN UYANDIRMA SERVİSİ

OKULA BAŞLADIK MAHALLECE!

Yok, çalar saate, telefonda ki alarma ihtiyacımız yok. Mahallemizde bir okul varsa bunların hiç birine ihtiyacımız yok. 🙂 Sağ olsun okul müdürleri, belki de beden eğitimi hocaları o işi yerine getiriyorlar. 🙂

Ben sabahları 7:30 da kalkıp işe yetişebiliyorum fakat bu sabah 7:15 ten itibaren bir sözel şiddete maruz kaldım. Önce sınıflar sayıldı mikrofondan, yerleri gösterildi, sonra bir dönemin başlaması konuşması, sonra eski öğrencilere azar ( Okulun ilk gününden çekilecek ki daha çocuklar sorun yaratmaya başlamadan önü alınsın.  🙂 ) ardından İstiklal Marşı ve Andımız. Bütün bunlar olduğunda ben zaten çoktan uyanmış ve hazırlanmaya başlamıştım. Böylelikle huzurlu sabahlara veda ettim.

FirstDayofSchool_07

Ardından kendi okulumun ilk günlerini düşündüm. Ne kadar heyecan yapardım. 🙂 Alanya Anadolu Lisesinde okudum 7 sene. Okula ilk kaydolduğumda yeşil bir etek, beyaz gömlek, yeşil süveter ve hırkası vardı. Alanya’da Eylül ayında süvetere ihtiyaç duymazsın. Hava Eylül ayında çok soğuk olmaz. Buna rağmen ben ilk gün okula gömlek, üstüne süveter, üstüne bütün düğmeleri iliklenmiş hırka ile gitmiştim. Bir süre sonra çıkardım da pişik olmaktan kurtuldum. 🙂  Ne günler, ne günler… Okula hep severek gittim; ders başarımın bununla bir bağlantısı yok. Derslerim kötü de olsa devamsızlığım 3 günü geçmedi yıl boyunca. Okulda eğlenirdim ben ya. Arkadaşlarla sohbet, muhabbet, bahçede oynan voleybollar, badmingtonlar… Uzun lafın kısası okoula hep severek gittim.  Yaş 27, yüksek lisans öğrencisiyim ve bu hafta benim de derslerim başlıyor. Zorunlu bir okul olmamasına, tamamen kendi isteğim olmasına rağmen derslere gitme stresi bende yaşıyorum. 🙂 Demek ki okul heyecanının yaşı yokmuş. 🙂 Ama merak ediyorum, bizim rektörden bize bir açılış konuşması ardından hafif bir azar gelecek mi? 🙂 🙂

Bir Cevap Yazın

