RUNNING MAN GON YOO İLE BİRLEŞİRSE…

UZUN ZAMAN SONRA KİMİN HATRI İÇİN?

Çok uzun zamandır bir şey yazmıyorum. İçimden gelmiyor sadece. Arada ya bunu yazsam mı diye düşünmedim değil, düşündüm ama sadece düşünme aşamasında kaldım. 🙂  Gon Yoo’yu Running Man 175. Bölümde görene kadar. 🙂 Running Man benim için enerji ve mutluluk kaynağı, üstüne bir de Gong eklenince, gel de izleme. Pazartesiyi bekliyorum anacım, İngilizce altyazıları anca çıkmış oluyor. Bu nedenle bu geç saatte sadece bölüm fragmanı ile idare edeceğiz.

Bak şimdi bir daha izledim ve içime bir mutluluk yayıldı. 🙂

Bu vesileyle de yazmaya tekrar başlamış oldum. 🙂 🙂

Herkese donsuz geceler…

Bir Cevap Yazın

