ÇOCUKLUKTAN KALMA – 2

90’LARDA ÇOCUK OLANLARIN HATIRLAYABİLECEĞİ OYUNCAKLARDAN;

SANAL BEBEK!! 🙂 

Çocukluk anılarımı canlandırmaya biraz takıntılıyım bu ara. Aklıma gelen ve ulaşabileceğim şeyleri tekrarlamak istiyorum. Yaşlandığımın bir göstergesi mi acaba? 🙂 Olabilir. 🙂

Çocukluğumu düşününce, 90’lı yılları – ki o yıllarda çocuk olduğum için çok mutluyum. Sanırım sokakta en son oyun oynayan nesil, akşam ezanı ile annesinin “Yemek hazır.” cümlesi ile eve koşan son nesil, hem dijitali hem de analogu gören nesil olmak güzel. 🙂 –  düşününce çocukluğun o zamanlar farklı olduğuna kanaat getiriyorum. 🙂 90′ lı yılların çocukluğundan bahsedip de sanal bebekten bahsetmemek mümkün mü?

 image

Ne günlerdi; bunlardan herkeste vardı. 🙂 Acıkır, hastalanır, altına yapardı. 🙂 Bide küserdi sana sevmeyince, bütün ihtiyaçlarını karşılamazsan da ölürdü. 🙂 🙂  Ölünce hemen arkasından bir başkası alınırdı. Anneler bir süre sonra daha fazla alınmayacak diye sinirlenirdi. 🙂 😀 Dün bir elektronik markette görünce dayanamadım ve aldım. 🙂

image

Sadece nostalji olsun diye aldım. 🙂 Günüme neşe katsın diye aldım. 🙂 Şimdiye kadar üstüne düşen görevi yerine getirdiği bebeğim. Adı TONGUÇ, balina formunda. 🙂 Ben kendisinden sıkılıncaya kadar bende. 🙂 Artık bakmak istemediğimde devlet korunmasına alınsın diye ” Tecavüz sonucu bile olsa doğurun, devlet bakar.” diyen milletvekilinin evine postalamaya karar verdim. 🙂 🙂 Devlet benim sanal bebeğime baksın, bir bebeğin nelere ihtiyaç duyduğunu, sadece karnını doyurmakla bebek bakmanın bitmediğini anlasın, bir daha böle saçma şeyler söyleyerek zaten yoğun bir travma yaşayan kadınların acısını arttırmasın diye!!!

Vay yazı gereğinden ciddi oldu ama iyi oldu. Hem eğlenceli hem de sosyal mesajlı. İkisi bir arada. 🙂

image

Bir Cevap Yazın

