FİNALLER-FİNALLER-FİNALLEERRRR

 

 

ÖĞRENCİNİN KORKULU RÜYASI DEDİĞİN…

Öğrencinin korkulu riyası dediğin şekerim, vize olu, ödev teslimi olu, bursların kesilmesi, yurda geç saatte alınmama, ev bulamama olur bir de baba gibi FİNALLER (!) olur. 🙂 Levent KIRCA’nın eski programında bir bölüm vardı ya Haberler; Haberler; Haberler. Aynen öle işte ama ünlem işaretli. FİNALLER; FİNALLER; FİNALLER!!!

Notlar, kitaplar, stres üzerine stres ve bunu sonucunda saçma sapan rüyalar ve gün içerisinde gergin anlar. Ama her gecenin bir sabahı olduğu gibi finallerin de sonu var. O son var, inanınız. 🙂 Final dediğin de geride kalacak ve her fani üniversite öğrencisi bir gün finalleri tadacaktır.

imageHale bak; şu finallerin bana yaptığına bak ya! Derslerden geçtiğimi duyup bütünlemeye kalmadığımı duyana kadar

Yine bana stres,

Bana yine gerginlik var.

Yine bana kötü rüyalar düştü eyvah!

Kayahan seni de en çok bu şarkıda seviyorum ya, başka şarkını da bildiğimi söyleyemem gerçi.

Gerçekten öğrencilerin kabusu, ben yüksek lisans yapıyorum ve lisans öğrencisi kadar sıkıntı etmediğim ve iş kaygım olmadığı halde günlerdir iyi uyku görmüyorum, o gariplerim ne yapıyor kim bilir? Gene de bu gece iyi uyuyacağıma inancım yüksek. 🙂

Beni özleyin anacım… 🙂

 

Bir Cevap Yazın

