H3N2

HADDİNİ BİLMEYEN GRİP!

Grip dediğin seni biraz yorar, biraz burnunu akıtır, e azıcık ateşlenirsin, iki terlersin, hop iyileştin. Grip dediğin budur. Son zamanlarda ise gripler çok ama çok değişti, neymiş mutasyonmuş, virüsmüş, cartmış curtmuş!

Sana ne haller oldu grip, haddini bil!! Bu nedir ya? Halkın iflahını kuruttun, çocukları cansız bıraktın. Türkiye’de 1.5 milyon kişi yakalanmış bu kış salgına. Neymiş? Öpüşmiycekmişiz, el sıkışmıycakmışız, toplu yerlere gitmiycekmişiz, maske takıcakmışız. E ÇÜŞ ARTIK! Sosyal hayatı molaya alalım bari? Olabilir, mesela iş yerine gitsem, müdüre desem ki ” müdür, grip salgını var; TIME OUT?” O da bana git Amomavalicim, 2 hafta yat, sana kafa izni dese? 🙂 Ooooo bak tuttum bunu. 🙂 🙂 😀

timeout

Hey gidi H3N2 virüsü, grip olmayı senden öğrenecek değiliz!! Haddini bil, adam ol, eski haline dön. Ne bu süründürmeler halkı! Nerde kaldı bizim adaçayının, nane limonun, mercimek çorbasının, tavuk suyu çorbasının, iki portakalın, olmadı tylolhotın ( adı bu olmaya bilir, bilemiyorum) üstüne anne öpücüğünün tedavi edebildiği gripler??? De gidi günler de!

Ben her türlü virüse buldum çareyi ahali, güzel müzikler, yüksek moral, sıfır stres ve bütün bunlar için de istikrarlı, sorunsuz memleketler; olmayan ülkelere. TO THE NEVERLAND!

Amomavli gururla sunar, Karsu DÖNMEZ! Sempatikliğe bakın, köşede gördüğün çok tatlı çocuğu annesi babası görmeden sıkıştırırsın da o da ağlamaya başlayınca kaçarsın ya işte o duyguları uyandırdı bende. 😀

Adını kısa bir süre sonra çok duyarsınız. Şimdiden öğrenin, arkadaş camiasında forsunuz olsun. “Olum ben onu patlamadan dinliyodum. Ben onun gençliğini bilirim.” gibi cümleleri haklı söyleyin.

Bir Cevap Yazın

