THE PEDRO

PEDRO İLE TANIŞIN… 🙂

Ihım, evet. Doğru okudun, aynen! Pedro yazdım. 🙂 🙂 Soğuk kış gecelerinin düşmanı, üşüyen vücutların sadık dostu. 🙂 🙂

Öle hemen erotik şeyler aklına gelmesin, terbiyesiz!. Kış gecesi dediysek, Pedro dediysek de masum bir şeyden bahsediyoruz yani. 🙂 🙂 😀

Sahip olduğum ve sıkça kullandığım şeylere isim takmaktan hoşlanıyorum.

İpoduma beni sıkıntıdan kurtardığı ve dış dünya ile bağımı kestiği için Scotty demiştim. Işınla beni Scotty babında. 🙂 Zaman zaman kalemlerime de isim taktığım olur. İsimlerin amacı günlük hayatta kullandığım nesneler ile gönül bağım olan nesneleri ayırma çabası. İsimlerin hep erkek ismi olması sanırım bir tesadüf. 🙂

Sıcak su torbama Osman demiştim. Birden bunun adı Osman olsun demiştim. 🙂

Artık ailemde bütün sıcak su torbalarına Osman diyor. Şimdi Osman’dan bahsetmiyorum, artık devir değişti; e tabi Amomavali de değişti. 🙂 Bi değişen Çelik mi olsun canım?

wpid-wp-1390394317403.jpg

Ana konuya geçiyorum: Pedro! Olaylar genç kızın abisinin İspanya’dan kardeşine, çok üşüdüğünü bildiğinden bir sıcak su torbası hediye alması ile değişir.

Kapı acı acı çalar ve sahneye nur topu gibi, yün kaplı, yanında uyuma gözlüğü de bulunan yeni sıcak su torbası girer. Sıcak su torbası, sahneye giren her silahın patlaması metaforuna bağlanarak kendine isim bulur. PEDRO! 🙂

Diyeceksin ki, altı üstü sıcak su torbası, amma abarttın. Öle deme, öle deme. Taş olursun. Regli olduğunda, ağrıdan geberirken yanında kim vardı? Hım? Ayaklarının altına kimi aldın? Grip olduğunda seni kim ısıttı? Sorarım sana? Soğuk kış gecelerinde buz gibi yatakta büzülüp yatarken içinden hiç sıcak su torbası geçmedi mi?

image

Yukarıda da belirttiğim gibi en zor günlerimde benimle olduğundan özel ismi çok hakkettiğine inanıyorum ve Pedro ismi de kendisine pek yakıştı. Yani temelde o da bir yün kılıf ile Osman olduğunu gizleyen bir sıcak su torbası ama bütün erkeklerde özünde öküz değil mi? 🙂 Bari dışını süsleyelim dedim. 🙂 Oldu, oldu. Pedro cuk oturdu, günlük hayatımıza da azıcık baharat kattı.

image

Eğer sizde yoksa bir sıcak su torbası edinin. İsim bulmanızda yardımcı olurum. 🙂

Bir Cevap Yazın

