MUZ CUMHURİYETİ OLMAK YA DA OLMAMAK, İŞTE TÜM MESELE BU!!

YILMAZ ÖZDİL’DEN HALİMİZE GÜLDÜREN, GÜLDÜRÜRKEN ÜZDÜREN, DURUM TESPİT EDEN, ETTİĞİ DURUMU NEREYE KOYDURACAĞINI BİLDİREMEYEN BİR YAZI DAHA!!!

Yazıyı kahkalarla okudum. Gerçekten. Yaşananlar çok komik hatta kara komedi gibi ama bunu savununan bir sürü insan, savunanlara inanan daha da insan var. O daha da acı!!! Bilemiyorum, yaşananları nasıl yorumlamalı, nereye koymalı, ne demeli? Nasıl tepki vereceğimi bulamayınca da sadece halimize gülüyorum. 😦

Şu yazıda yaşananları başka bir ülkede olmuş olarak okusaydım bir gazete o ülkeyi turist olarak bile gidilmeyecek, hatta aktarmalı dahi uçulmayacak listesine koyardım. Ya beni de darbeci, casus sanarlarsa, anahtarlığımda ki hayvan figürünü gizli kamera, sütyenimde ki teli silah, parfümümü zehir sanarlarsa..? Bir kere bir şey sandılar mı çünkü kendini anlatamıyorsun. Bunlar leyleği casus sanan insanlar. Varın gerisini siz düşünün.

Muz Cumhuriyeti olmak ya da olmamak. Muz Cumhuriyetini sevmek ya da sevmemek.

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25678770.asp

Bir Cevap Yazın

