Aydın’da Garip Bir Gece!

KLASİK MÜZİK Mİ DEDİNİZ? AYDIN’DA?

image

 Bugün yüksek lisans dersim için okuldaydım ve beraber ders aldığımız ve aynı zamanda

Konservatuar’da hoca olan bir arkadaş akşam bir resital olduğunu söyledi. 🙂

“Aydın’da resital? Hayırdır inşallah.” gibi düşünceler ile iki arkadaşım ile resitale gittik.

Bir saat ( benim için oldukça kısaydı) süren dinletiden sonra, kulaklarımız pası silinmiş bir şekilde bir kahve içmeye gittik.

Laf Lafı açtı, üç kadının olduğu yerde tabi ki ilişkiler konuşuldu, gülündü, eğlenildi;

bir de eşliğinde iki kadeh şarap olsaydı tadından yenmezdi. 🙂

Daha güzel günlere, daha büyük kahkahalar, daha güzel müziklere, Aydın’da daha çok sanatlara diyorum. 🙂

Tek cümle ile özetledim aldığım hazzı ve beklentilerimi ama Gabriel Faure’ye değinmeden geçemeyeceğim.

Ben, şahsen, çok bilgili bir klasik müzik dinleyici değilim. Hal böyle olunca da

çok bilinen sanatçıların dışında kalan sanatçılardan haberdar değilim.

Debussy’i severim bir. Birde iste Gabriel Faure’ye takıldım sanki, sanki bana dokundu gibi, bir şey oldu gibi; bir kedi gördüm sanki! 🙂

Hala kulağımda Faure, dilimde ki cümleler karışıyor! Yaşlanan bendeniz Amomavali’nin uykusu geldi gibi sanki!

Bir Cevap Yazın

