DIYET ICIN LEZZETI SECENEKLER

Anladım ki stresliyken yazamıyorum. Bu arada yoğun stres yaşadığım için yazmadım, yazamadım. Bu araya diyet yemeklerimle ara vermek istiyorum. Aslında yazmak istediğim çok film ve kitap var ama diyetteyken insan yemek dışında bir şey düşünmekte zorlanıyor.!!

PRENSESİN KALBİ
Bu tatlıya prensesin kalbi adını verdim. Gercek adı prenses tatlısıdır ama ben silikon kalp tatli kabına koyunca adını revize etmek gerekti. 🙂 ;D

image

Bu hali ile bile cok güzel gözüküyordu, hele kokusu! 😉 Of hele o tencere dibindekiler. Günaha davet gibi… 😉 😉

image

Son hali bu. Bu kadar güzel olacağını aslında tahmin ediyordum. 😉 Ve okadar kolay ve kısa sürede yapılabiliyor ki, tavsiye etmeseydim ayıp olurdu. 😉 1 litre süt, 1 er su bardağı irmik ve toz şeker, 1 paket vanilyayı karıştırarak pişiriyor ve oda sıcaklığına gelince dolaba atıyorsun. İşte bu kadar. 😉 Sütlü tatlı olduğundan, hafif olduğundan diyet yaparken illa tatlı yemek isteyenlere birebir. 😉

ÇITIR EKMEKLI SALATA

image

Ekmekleri özellikle bayatlayanlarıtlar zar boyutunda kesip istedigin baharatlarla kızartıyorsun. Daha sonra rutin yaptığın slataya ekliyorsun. Salata artık daha eğlenceli oluyor. Salata neden eğlenceli olmalı! Diye sorabilirsin. İnan ki diyet yaparken bunun gibi ufacık detaylar bile heyecanı arttırabiliyor. 😉

image

Umarım diyet sonrası istediklerimi elde edebilirim. Ve burdan yazın gelmesi dolayısıyla kumsallarda salınacak olunması nedeni ile kilo vermeye çalışan kişilere selam olsun. 😉

Bir Cevap Yazın

