UZUN UZUN ZAMANLAR SONUNDA…

Yani nasıl demeli? Hoş geldim! Evet hoş geldim. Yazdıklarımı okuyan var mı bilmem? Okuyan olmasının bir önemi var mı? Onu da bilmem. Önemli olan yazmak olduğu için yazıyorum sanırım. Uzun ama çok uzun bir aradan sonra birden aklıma geldi yazmak. Söyleyeceklerim birikti belki de  🙂 O nedenle, kısa bir geri dönme yazısı ile blog denememe geri dönüyorum 🙂 Hop döndüm ben 🙂

Hayatımda gelişen ne oldu? Sadece göbeğim büyüdü 🙂 Farklı bir şey yok. ay bir dakika, bu ara yaşadığım en büyük fark yüksek lisans stresi ve göbeğimi eritme çabalarım sanırım. Bu çabalarımdan da bahsetmeden edemeyeceğim. 🙂

Madem girişi yaptık, bir başka yazıda görüşmek üzere blog, görüşürüz.

Bir Yanıt Bırakın

